استاندار کردستان:

 اجازه ایجاد فضای چندگانه سیاسی را به هیچ گروهی نمی‌دهیم

استاندار کردستان گفت: ما همه مدیون شهدا هستیم و در ابن راستا با تمام توان برای خدمت به مردم کردستان تلاش می‌کنیم و اجازه ایجاد فضای چندگانه سیاسی و سواستفاده به هیچ گروه و حزبی را نمی‌دهیم.
کد خبر: ۹۴۰۵۶۷۰
|
۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،اسماعیل زارعی کوشا در مراسم تشییع پیکر دو شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در سنندج اظهار کرد: امروز مانند بسیاری از روز‌هایی که مردم کردستان تجربه کرده اند شاهد معطر شدن فضای سنندج به عطر ناب شهادت است.


وی افزود: شهادت بزرگترین سعادتی است که خداوند متعال برای بهترین بندگان خود در نظر گرفته است، چون این بزرگواران جان خود را که ارزشمندترین سرمایه هر انسانی است را در راه خدا انفاق کردند.


استاندار کردستان خاطر نشان کرد: امروز به خانواده شهید احمدی تسلیت نمی‌گوییم بلکه تبریک می‌گوییم، چون شهر ما معطر شده است به عطر نام شهید احمدی و شهید گمنام دیگری که برای همه مایه فخر و مباهات است.


زارعی کوشا افزود: احیا اصلی شهدا هستند که در نزد خداوند متعال روزی دارند و در شادی و سرور هستند که از فضل خداوند متعال بهره‌مند هستند.


وی خاطرنشان کرد: امروز روزی است که با خون شهیدان میثاق مجددی ببندیم با خون شهیدان که راه آنان را با ولایت مداری و خدمت به مردم ادامه خواهیم داد.


استاندار کردستان اظهار داشت: در جمع علاقه‌مندان به شهدا اعلام می‌داریم که آن فریب خوردگان که خودشان را مدافعان مردم می‌بینند شهید توفیق احمدی و شهیده فاطمه اسدی و هزاران شهید انصار کردستان سند مظلومیت مردم کردستان و حقانیت جمهوری اسلامی ایران هستند.


وی افزود: اگر شما ادعای حمایت از مردم کردستان را دارید با یک کاسب ساده در یک منطقه محروم چه مشکلی دارید لذا این سند تزویر شماست.


زارعی کوشا تصریح کرد: مردم کردستان اجازه تفرقه افکنی به مزدوران را نخواهند داد و همه توان خودشان را برای زنده نگه داشتن یاد شهدا به کار خواهند گرفت.


وی تأکید کرد: ما مسئولان و خادمان مردم کردستان شب و روز را به هم خواهیم دوخت و برای خدمت مردم مظلوم استان تلاش خواهیم گرفت و اجازه تفرقه افکنی و ایجاد فضای چندگانه و سواستفاده به هیچ جریان و گروهی را نخواهیم داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار